בסוכות האחרון שלחנו דיוור ללקוחות,
בדיוק בתקופת חול המועד, בין החג הראשון להושענא רבה.
נכון, הרבה אנשים בחופש
נכון, הרבה בכלל לא בארץ
נכון, גם אלה שהיו כאן לא בטוח שהראש שלהם לגמרי ב"עבודה"אז שווה לשלוח דיוור בחגים או לא?
בדיוק בתקופת חול המועד, בין החג הראשון להושענא רבה.
נכון, הרבה אנשים בחופש
נכון, הרבה בכלל לא בארץ
נכון, גם אלה שהיו כאן לא בטוח שהראש שלהם לגמרי ב"עבודה"אז שווה לשלוח דיוור בחגים או לא?
למה לא?
כי זה גוזל זמן לתכנן, להכין, לבחור תמונה רלוונטית, צריך להשקיע, לכתוב, לדוור,
ואם אחוזי הפתיחה מראש נמוכים, פחות אנשים יקראו ואולי לא שווה "לבזבז" מאמר טוב על החג
ולשמור אותו לאחרי החגים, כשיותר אנשים יפתחו ויקראו אותו?
כי זה גוזל זמן לתכנן, להכין, לבחור תמונה רלוונטית, צריך להשקיע, לכתוב, לדוור,
ואם אחוזי הפתיחה מראש נמוכים, פחות אנשים יקראו ואולי לא שווה "לבזבז" מאמר טוב על החג
ולשמור אותו לאחרי החגים, כשיותר אנשים יפתחו ויקראו אותו?
למה כן?
כי חשוב לשמור על המשכיות קבועה בדיוור,
כי אנשים מחכים למילים שלי ויש לי אחריות כלפיהם,
כי אני חייבת להתמיד ולהמשיך גם כשלא בטוח שיהיו תוצאות ברורות,
כי פעם אמר לי איש חכם ש"צריך לעבוד במנותק מהתוצאות"
כי חשוב לשמור על המשכיות קבועה בדיוור,
כי אנשים מחכים למילים שלי ויש לי אחריות כלפיהם,
כי אני חייבת להתמיד ולהמשיך גם כשלא בטוח שיהיו תוצאות ברורות,
כי פעם אמר לי איש חכם ש"צריך לעבוד במנותק מהתוצאות"
אולי יש כאלה שעבורם זו תקופה נהדרת לקרוא, להתעדכן, ללמוד
כי יוכל להיות שבדיוק בחול המועד לקוח פוטנציאלי שלי "ינצל" את התקופה החלשה של החג,
ישב ויקרא ודווקא עבורו זה יהיה בדיוק במקום הנכון והוא ייצור איתי קשר– מה שבאמת קרהולכן החלטתי לשלוח את הדיוור.
אגב, למרות החג התוצאות היו מפתיעות לטובה.
כי יוכל להיות שבדיוק בחול המועד לקוח פוטנציאלי שלי "ינצל" את התקופה החלשה של החג,
ישב ויקרא ודווקא עבורו זה יהיה בדיוק במקום הנכון והוא ייצור איתי קשר– מה שבאמת קרהולכן החלטתי לשלוח את הדיוור.
אגב, למרות החג התוצאות היו מפתיעות לטובה.
ובתשובה לשאלה : כן, גם בתקופת החגים שווה לשלוח דיוורים.יש לך עוד שאלות לגבי דיוור?
יכול להיות שיהיה לך מענה במדריך שכתבתי. להורדה לחץ כאן
ואם גם שם עדיין לא עניתי על השאלה, למה שלא תשאלו אותנו,
מי יודע אולי זה יהיה נושא הדיוור הבא.
יכול להיות שיהיה לך מענה במדריך שכתבתי. להורדה לחץ כאן
ואם גם שם עדיין לא עניתי על השאלה, למה שלא תשאלו אותנו,
מי יודע אולי זה יהיה נושא הדיוור הבא.
לסיכום:
דיוור צריך להיות המשכי וקבוע
צריך להמשיך, להתמיד ולדוור ללא קשר לתוצאות. הן יגיעו בהמשך
גם כשאחוז הקוראים יורד עדיין יכול להיות נגיע בדיוור ללקוח הפוטנציאלי שלנו
דיוור צריך להיות המשכי וקבוע
צריך להמשיך, להתמיד ולדוור ללא קשר לתוצאות. הן יגיעו בהמשך
גם כשאחוז הקוראים יורד עדיין יכול להיות נגיע בדיוור ללקוח הפוטנציאלי שלנו