חוק ברזל לשיווק בדואר אלקטרוני:
שיווק בדואר אלקטרוני הוא אחת הדרכים המוצלחות ביותר כדי לבנות אמון ולמכור את המוצרים שלך.
אם זה לא עובד לך ואתה מתמיד סימן שאתה עושה טעות כל שהיא.
טעות 1 : המינון
כל כמה זמן "צריך" לשלוח מייל לרשימה שלי? אחת בכל יום? אחד בכל שבוע?
התשובה: העקרון בקמפיין הדוא"ל שלך הוא לבנות ולפתח את מערכת היחסים עם המנויים שלך.
התדירות של האימיילים שלךתהיה במידה מסוימת תלויה בנישה שלך ובמה שקורה בעסק שלך.
הטעות הגדולה ביותר שאתה יכול לעשות היא להפסיק לשלוח מיילים או לא לשלוח מספיק עדכונים כדי לשמור על המנויים שלך מודעים למי שאתה!
שאלות ה"אם":
- אם במייל יש הרבה ערך אז זה לא משנה כמה פעמים אתה שולח דוא"ל (אנשים תמיד יהיו צמאים למיילים שלך).
- אם אתה שם לב שיותר מדי אנשים מסירים עצמם, תבדוק את עצמך.
- אם הקונים שלך נשארים והמכירות ממשיכות ואז זה עובד בצורה יעילה.
אוף, לא ברור לי למה עדיין זה לא עובד לי (חלק ב)
תזכורת לחוק ברזל לשיווק בדואר אלקטרוני:
שיווק בדואר אלקטרוני הוא אחת הדרכים המוצלחות ביותר כדי לבנות אמון ולמכור את המוצרים שלך.
אם זה לא עובד לך ואתה מתמיד סימן שאתה עושה טעות בדרך.
חוק ברזל שני לשיווק בדואר אלקטרוני:
איזון במינון המכירה- כמו בכל דבר בחיים, לא יותר מידי ולא פחות מידי.
טעות 2 : המינון
כל כמה זמן "צריך" למכור לרשימה שלך? אחת בכל יום? אחד בכל שבוע? פעם בחודש?
התשובה: העקרון בקמפיין הדוא"ל שלך הוא לגוון בין מיילים של קידום מכירות למיילים ללא קידום מכירות.
למד את המנויים שלך שאתה מעריך אותם ומכבד אותם ולכן מאזן בין השניים.
שאלות ה"אם":
- אם במיילים שלך אתה מציע עזרה וייעוץ חינם וגם בתשלום? זה גיוון
- אם אתה שם לב שיותר מדי אנשים מסירים עצמם, תבדוק את עצמך.
- אם 80-90% לא טרחו לפתוח את הדוא"ל, זה לא עובד נכון.
וה"אם" הכי חשוב:
- אם שכשאתה מוכר ללקוח אתה מרגיש שאתה נותן לו הזדמנות ליהנות ולהשיג משהו שהוא רוצה או צריך, שאתה עושה לו טוב- אתה בכיוון הנכון!
ואם לא, אולי הגיע זמן לעשות שינוי בדרך בה אתה תופס את המכירה כי אחרת תגיע ל,
אוף, לא ברור לי למה אף פעם זה לא עובד לי