טיפים חשובים ביותר כשבאים לשלוח סמסים ללקוחות,
שנרשמו לרשימת הדיוור של החברה.
יש לכם רשימת לקוחות מתענינים,
שהביעו נכונות לקבל מידע ועדכונים,
יש לכם מבצע,
כבר ניסחתם את הסמס.
נשלח.
היו תגובות טובות,
יחס המרה מצויין,
הרבה רכישות (זה קורה הרבה בשיווק בסמס)
תהליך בנית קמפיין בסמס ושליחתו פשוטים מאד ואפקטיביים מאד
רגע לפני שאתם יוצאים בשיווק סלולרי נוסף, כמה טיפים חשובים:
- סמס הוא כלי שיווק מעולה רק שצריך לדעת להשתמש בו נכון, במידה
- במטרה להוזיל עלויות של שליחת סמסים חשוב לתת תשומת לב מיוחדת על בדיקת וטיפול ברשימת התפוצה. אחרי השליחה הראשונה הוציאו דוח שגויים, בדקו אותו והוציאו את המספרים הלא רלוונטים מרשימת התפוצה.
- רשימת התפוצה במערכת הדיוור כוללת בדרך כלל 2 נתונים עיקריים עבור כל איש קשר: מייל וסמס. לכן, במידה והטלפון הסלולרי שרשם שגוי עדיין אפשר לנצל את הדיוור במייל .
- עלות השימוש בסמס תלויה במלל הסמס. 70 תוים הם סמס אחד. מרבית השליחות משתמשות ב- 2 סמסים (134 תוים), לכן חשוב להגדיר נכון את המשפט ולהיות מודעים לכמות התוים.
- סמס עם קישור– הנעה לפעולה בסמס- מצויין, הבעיה היא שהקישור יוצא ארוך. לכן מומלץ להשתמש בshort url של גוגל כדי לקצר אותו.
- זכרו להוסיף בסמס אופציה להסרה
- הכניסו בסמס פניה ישירה, אישית. פנו לנמען בשמו הפרטי. כי כולנו אוהבים לקבל יחס אישי
ואחרון,
עלות הסמס יורדת ככל ששולחים יותר סמסים,
אנחנו רוכשים בנק גדול של סמסים ולכן עלות סמס שנרכשים דרכנו
נמוכה בהרבה מזו שתקבלו ממערכות אחרות.
עלות הסמס יורדת ככל ששולחים יותר סמסים,
אנחנו רוכשים בנק גדול של סמסים ולכן עלות סמס שנרכשים דרכנו
נמוכה בהרבה מזו שתקבלו ממערכות אחרות.
איך התאבון? רעבים?
עולות לכם שאלות לגבי סמס?
שאלו ונשיב לכם