1. עד כמה חשוב שעסקים ישמרו על קשר עם הלקוחות: לא חשוב. לקוחות באים והולכים כל הזמן מי שצריך אותי מתקשר די חשוב אבל אין זמן חשוב ועושה קצת חשוב ביותר
2. איזה פרטים אתה נוהג לקחת מלקוחות : לא שומר מידע של הלקוחות רק טלפון סלולרי וגם לא מכולם טלפון סלולרי וקצת דואר אלקטרוני שם פרטי ומשפחה, טלפון הסלולרי, דואר אלקטרוני, אבל לא מכולם מקפיד לרכז את המידע במחברת, במחשב, בתוכנת CRM
3. האם ביצעת אי פעם סקר שביאות רצון לקוחות? לא שואל כשיוצאים האם הם מרוצים מתקשר אחרי לבדוק איתם יש לנו טופס מילוי למי שרוצה מבצעים סקר יזום אחת לתקופה
4. האם אתה מברך את הלקוחות בחגים, בימי הולדת, באירועים מיוחדים (בכל דרך שהיא): אף פעם ממש מזמן לאחרונה לפני שנה שנתיים פעם בשנה בערך קבוע כל חג
ניקוד – מערכת יחסים עם לקוחות
1. כמות מהלקוחות, להערכתך, חוזרים לרכוש ממך יותר מפעם אחת: לא יותר מ 10% חוזרים סביב 20 % חוזרים 30-40 % חוזרים לפחות 50% מעל 50%
2. איזו תדירות יוצא לך להיות בקשר עם לקוחות (טלפון, פגישה, מיילים וכו): כשהם באים לקנות אף פעם 1-2 בשנה אחת ל 3 חודשים בערך כל חודש
Your email address will not be published.
Comment
Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.
Post comment