לכל יועץ יש תחומי התמחות בו הוא שולט ביד רמה.
תחומים עליהם הוא נותן את הדגש בעבודת הייעוץ.
זה יכול להיות דגש מיתוגי, דגש עיצובי, מכירתי,
שיווקי, שירותי וכן הלאה.
לכל יועץ יש תחומי התמחות בו הוא שולט ביד רמה. תחומים עליהם הוא נותן את הדגש בעבודת הייעוץ. זה יכול להיות דגש מיתוגי, דגש עיצובי, מכירתי, שיווקי, שירותי וכן הלאה.
עצרת פעם לחשוב איפה אתה שם את הדגש שלך?
ויותר חשוב- למה דווקא זה התחום החזק שלך?
זה יכול להיות היות והוא מתאים לך, מעניין אותך,
אולי תחום שיש לך ניסיון אישי טוב?
אולי זו גם הסיבה שאתה דואג ללמוד כל חידוש,
להתעדכן כל הזמן.
להתנסות בו עם לקוחות,
לצבור ניסיון, הבנה.
סביר להניח שתדחוף את הלקוחות שלך לכיוון שאתה חש הכי חזק בו
שם אתה נהנה מכל רגע, מרגיש סיפוק רב,
וכמובן,
מביא לחוג הלקוחות שלך הצלחות גדולות וגידול במכירות.
זו המומחיות שלך!
עצרת פעם לחשוב איפה אתה שם את הדגש שלך?
ויותר חשוב- למה דווקא זה התחום החזק שלך?
זה יכול להיות היות והוא מתאים לך, מעניין אותך, אולי תחום שיש לך ניסיון אישי טוב? אולי זו גם הסיבה שאתה דואג ללמוד כל חידוש, להתעדכן כל הזמן. להתנסות בו עם לקוחות, לצבור ניסיון, הבנה. סביר להניח שתדחוף את הלקוחות שלך לכיוון שאתה חש הכי חזק בו שם אתה נהנה מכל רגע, מרגיש סיפוק רב,
וכמובן,
מביא לחוג הלקוחות שלך הצלחות גדולות וגידול במכירות.
זו המומחיות שלך!
יחד עם זאת ברור
ששיווק אינו יכול להתבסס על תחום, כיוון פעילות אחד
שעסק צריך להשתמש במגוון כלים ודרכים כדי להתפתח ולהגדיל מכירות.
ושצריך לשלב בין התחומים הללו,
לבנות תהליך שיווקי ברור.
תהליך שייקח בחשבון פרמטרים ואספקטים שונים
שיגדיר את תהליך העבודה המשולב היטב
שינצל כמה וכמה כלים שיווקיים במקביל
שיכניס סדר בעבודה, בחשיבה, בתכנון.
שכל המהלך השיווקי יהיה פרוס וברור ללקוח.
יחד עם זאת ברור ששיווק אינו יכול להתבסס על תחום, כיוון פעילות אחד שעסק צריך להשתמש במגוון כלים ודרכים כדי להתפתח ולהגדיל מכירות. ושצריך לשלב בין התחומים הללו, לבנות תהליך שיווקי ברור.
תהליך שייקח בחשבון פרמטרים ואספקטים שונים, שיגדיר את תהליך העבודה המשולב היטב. שינצל כמה וכמה כלים שיווקיים במקביל. שיכניס סדר בעבודה, בחשיבה, בתכנון.
שכל המהלך השיווקי יהיה פרוס וברור ללקוח.זו המטרה העיקרית של המפגש הקרוב ב'קשר ישיר'-
להדגים לך תהליכי עבודה שיווקיים בהם תוכל להתמקצע ולקדם אפילו עוד יותר את הלקוחות שלך.
זו המטרה העיקרית של המפגש הקרוב ב'קשר ישיר'-
להדגים לך תהליכי עבודה שיווקיים בהם תוכל להתמקצע ולקדם אפילו עוד יותר את הלקוחות שלך.
בתאריך 26.10.15 אנו מקיימים מפגש נוסף,
כמו כל המפגשים שלנו, כמובן שגם המפגש הקרוב הינו ייעודי רק ליועצים עסקיים שיווקיים בנושא:
תהליכים שיווקיים דיגיטלים שיניעו את העסק של הלקוח שלך צעד נוסף קדימה
- חשוב לחזור ולהדגיש ששיטת העבודה שלנו היא לעזור ליועצים ולא ללקוחות הקצה
- אנחנו מטפחים קהילה איכותית של יועצים שאיתם אנו עובדים בשוטף.
- כתוצאה מכך נולדו מפגשי ההעצמה הללו שכל כולם- י-ו-ע-צ-י-ם.
למה ניתן לצפות במפגש?
- הרצאה בנושא: “תהליכי עבודה שיווקית שמשלבים מספר כלי שיווק דיגיטלי” המרצה: נועה לוי קולקר – מנכ”לית 'קשר ישיר'
- כדי להעשיר את היועצים בנושא שיווק שירותים בחרתי בהרצאה :
- “תהליכי שיווק בתחום נותני השירותים” המרצה: יפעת דוד- סמנכ"ל שיווק קבוצת קידום (וול סטריט)
- מפגש אינטימי ומשפחתי עם קהילת היועצים שלנו
- כיבוד ומאפים ביתיים שנאפים על ידינו
- נטוורקינג איכותי
למי מיועד האירוע?
- יועצים עסקיים
- יועצי שיווק ומכירות
- עסקים שמלווים לקוחות מבחינה עסקית
- יועצים אסטרטגים
- יועצים וחברות שפועלים לפחות שנתיים בשוק
9:00 התכנסות
9:30-9:45 דברי פתיחה והכרות
9:45-10:30 יפעת דוד- סמנכ"ל שיווק -בהרצאה “תהליכי שיווק בתחום נותני השירותים”
10:30-10:45 הפסקה
10:45-11:30 נועה קולקר – בהרצאה “תהליכי עבודה שיווקית שמשלבים מספר כלי שיווק דיגיטליים”
11:30-12:00 נטוורקינג ומינגלינג
נפגשים ב"מרכז יסוד" רח' איסרליש 22 קומה 3, תל אביב חניה חינם מתחת לבנין