התאמה וסינכרון מערכות השיווק לצורך מיקסום התפוקה וייעול התהליכים.
חברות וארגונים רבים רוכשים מערכות חכמות לחיזוק מערך השיווק. הבעיה מתחילה כאשר מערכות אלו אינן עובדות זו עם זו. אינן מעבירות נתונים ביניהן ולא מתקיים סנכרון ביניהן. באופן זה נוצרים בסיסי נתונים נפרדים המסרבלים את המאמץ השיווקי.
כך לדוגמא מערכות שונות שומרים פרטים שונים של אותם לקוחות.
ההפסד לחברה, הנובע מכך, מגיע מכיוונים שונים.
ראשית, הצורך לתחזק שני (או יותר) בסיסי נתונים.
שנית, בכך שלא נעשה ניצול מיטבי של הנתונים על מנת לקבל החלטות שיווקיות נכונות. אפשר למנות עוד בעיות כגון הצורך להעתיק נתונים ממערכת אחת לשנייה, קושי בהצגת תמונה מלאה להנהלה וכמובן אי יעילות.
קשר ישיר מתמחה סינכרון מערכות שיווק, טיוב נתונים וכן בבניית ממשקי API אשר מחברים באופן דיגיטלי בין מערכות.
חברת הסחר האלקטרוני sportsevents 365 מחזיקה מערכת CRM מורכבת וכן מערכת SAP BUISNESS ONE. שתי מערכות אלו קריטיות לעבודת המכירות אך המערכות יושמו מלכתחילה ללא ממשק בינהן.
קשר ישיר יצרה ממשק API בין המערכות אשר הביא לחסכון של 30% מזמן אנשי המכירות.