אחד הכלים היותר חשובים של חברות לבדוק ולהבין את הצרכים של לקוחותיה ולקוחות פוטנציאלים.
הסקר שמגיע לסלולרי של כל אחד, מהווה מעין משחק. מילוי השאלון נעים וכיפי ואחוזי העונים גדול מה שהיה בעבר כשניסינו לשכנע אנשים למלא אותם.
מאחר ומספר השאלות מוגבל חשוב מאד להגדיר נכון את השאלות ואת המידע, הסטטיסטיקות, אותו אנחנו רוצים לקבל.
זה יכול להיות סקר של 3-4 שאלות קצרות כגון:
סקר שביעות רצון לקוחות מיד לאחר שקבל שירות,
סיכום לאירוע שהיה ,
בדיקת התכנות של מוצר חדש בחברה.
ועד סקרים גדולים ומורכבים עם התניות רבות שמפנות לשאלות ספציפיות על פי התשובות שניתנות.
קשר ישיר היתה מעורבת בהרבה מהפרוייקטים בהם בהם השאלון היווה את הבסיס להמשך הפרוייקט, הקמפיין, לתהליך קבלת החלטות בהמשך.