מה אתם עושים, באופן שיטתי, כדי למשוך מספר גדול ככל האפשר של לקוחות חדשים,
ולאחר מכן למכור, לאנשים האלה שכבר איתך, לעתים קרובות ככל האפשר?"
למה אנחנו שואלים?
כי מחקרים הוכיחו ששיווק ישיר הוא אמצעי הפרסום הכי זול ואפקטיבי שקיים היום בשוק.
כי כוח המכירה של שיווק ישיר זהה לזה של אנשי המכירות הטובים ביותר, רק מבלי שזה עולה לך שקל!!
כי הלקוח הותיק כבר מכיר אותך, מאמין בך, חווה כבר את האיכויות שלך, יודע מה היתרונות שלך לעומת המתחרים,
ולכן תמיד יהיה זה קל יותר לשכנע אותו, אם היה מרוצה ממך בעבר, לשוב ולהשתמש בשירות שאתה מציע.
כי המפתח לשיווק פרופורציונאלי הוא להשקיע:
20% מזמן השיווק והמאמץ שלך כדי למשוך לקוחות חדשים,
80% מהזמן למכור עוד מוצרים ושירותים ללקוחות קיימים, שכבר קנו ומכירים אותך.
עסקים מצליחים מבינים עד כמה הנושא של שימור הקשר ובנית יחסים עם הלקוחות חשוב,
ולכן משקיעים בבנית תוכנית לשמירה על הלקוחות הקיימים.
בשאלון "מה העסק שלי עושה למכור ללקוחות?" תוכל לקבל תמונה על מערכת היחסים שלך עם הלקוחות