סמס, מסרון בעברית, נולד כבר לפני כ-20 שנה.
מפתיע ביותר שהסמס לא השתנה, לא השתפר, לא השתכלל מיום "לידתו". עוד יותר מפתיע שרק בשנים האחרונות הפך כלי שיווק לעסקים.
וכך התפתח לו מגזר של שיווק סלולרי, מגזר שצומח במהירות, ככלי שיווק עם פוטנציאל ענק.
מה זה אומר שיווק בסמס?
מנסחים הודעה קצרה (החלק הכי קשה בתהליך), שולחים למספר רב של מכשירים סלולרים בתוך כמה רגעים וזהו.
למה שווה לך לחשוב על זה?
הקלות הבלתי נסבלת: לחשוב שבהודעה אחת אפשר ליצור תקשורת עם כל הלקוחות . במקום פנייה לכל לקוח באופן אישי כמו בטלמרקטינג, בשיווק סלולרי באמצעות הודעות בתפוצה רחבה, מסר הפרסומי יכול להיות מופץ לכמה צרכנים בבת אחת.
כל כך אישי: גם כשהווטאפ נכנס לעולמנו עדיין ה SMS הוא כלי פופולרי , במיוחד לפרסום. כולנו משתמשים בו כדי לתקשר עם החברים שלנו, בני משפחה ומכרים. להבדיל מדואר אלקטרוני או עלון, ההודעה שנשלחת בטלפון נייד מגרה אותנו להציץ ולקרוא אותה, כי הרי שלחו אותה במיוחד עבורי . הסמס מאפשר דיאלוג עם הלקוח וכך אתה יכול לקיים קשר ישיר עם הלקוח שלך, ולבנות מערכת יחסים אישית. כמובן שניתן לשאול שאלות יותר אישיות, כי זה רק אנחנו שנינו מדברים. מה שמגביר עוד יותר את הקשר והאינטימיות.
לא חבל על הכסף?: במקום לבזבז כספים על מסעות פרסום מרובים, מורכבים. הודעה אחת יכולה לשמש כדי להגיע אל כל הצרכנים, וכמובן לצמצם באופן דרסטי את עלויות השיווק (עלות שליחת סמס כמה אגורות)
ומה עם הזמן שלך: הסמס הוא כלי מיידי. משווקים יכולים להגיע אל הלקוחות שלהם בכל פעם שהם רוצים. להבדיל מטלפון קווי שצריך לנסות כמה וכמה פעמים עד שמצליחים "לתפוס" את הלקוח, רוב משתמשי טלפון נייד צמודים למכשיר ונגישים בכל זמן, כמעט.
לסיכום:
סמס הוא כלי כל כך יעיל וכל כך זול מתאים במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים
חובה על כל עסק להשתמש בו!