קשר ישיר נוסדה על ידי האחים לבית קולקר- נועה לוי קולקר ושי קולקר, במטרה לסייע ללקוחות לשפר את הקשר עם לקוחותיהם ולקבל החלטות מבוססות על מידע ולא על תחושות בטן.
במהלך עשר השנים למדנו כי לארגונים חסרים כלים ושיטות להקים, לתחזק ולשפר את מערך איסוף הנתונים וניתוח הנתונים במטרה לחזק את הקשרים עם הלקוחות אותם רכשו בעמל רב, ולהבין טוב יותר את הצרכים שלהם. מידע שיאפשר להם להציע מוצרים מתאימים ולהגדיל מכירות..
כולנו לקוחות של ספקים מכל הגוונים: עיריה, חברת סלולר, בנק, ספק אינטרנט ועוד רבים אחרים. כולנו דורשים מספקים אלו שלמות בטיפול בנו. כשאנו נמצאים בצד השני, של מספק השרות, אנו צריכים לשאוף לאותה שלמות.
קשר ישיר מתמחה במגוון רחב של פעילויות שמהוות לתפעול ושיווק בארגונים רבים:
- איחוד בסיסי מידע
- הטמעת מערכות BI – בינה עסקית בארגון
- אינטגרציה בין מערכות ליעול העבודה
- בניית מערך מידע מרכזי
- הגדרת פאנלים שיווקיים מורכבים
- הוספת כלי אוטומציה בשיווק
- הקמה ותחזוקת מערך דיוורים (ניוזלטרים)
מדוע קשר ישיר מתאימה עבורכם?
- חברה קטנה אשר מספקת תשומת לב מירבית לכל לקוח
- מומחיות טכנולוגית בכלי אוטומציה שיווקית
כשהקמנו את "קשר ישיר" חברה שרצתה לשווק היתה צריכה להיות בעלת אמצעים כדי לפרסם בעיתון, ברדיו וכמובן בטלויזיה. המידע שהיה לחברות על הלקוחות שלהם הסתכם בשם, שם משפחה ותאריך לידה. ברוב המקרים כששלחנו סמסים היה צריך לרשום "לצפיה לחץ כאן" כי אנשים לא ידעו מה זה קישור.
עסקים בינוניים וקטנים נאלצו להסתפק במגנטים על הדלתות, פליירים בתיבות הדואר ובעיקר לקוות שלקוחות ישווקו אותם "מפה לאוזן".
בעשר השנים שחלפו עם התפתחות עולם הדיגיטל עולם השיווק והמכירות עבר מהפכה.
כבר לא חייבים להיות חברת ענק כדי להשתמש בתוכנות בינה עסקית כגון QLIK. באמצעים דיגיטלים סבירים ניתן להטמיע מערכות, להבין את התנהגות העסק בזמן אמת, לקבל ניתוחים ברורים ובעזרתם להגיע לתוצאות עסקיות, הגדלת העסק ומציאת כיווני גדילה נכונים, מבוססי מידע.
הלקוחות השתנו, הרגלי הצריכה שלהם השתנו.
אם בעבר היה קל להגדיר את הלקוחות, הצרכים שלהם, לפי קבוצת גיל, איזור מגורים, מין וכו. הרי שהיום אין כללי אצבע. אי אפשר להגדיר מראש את קבל היעד אלא ליצר איתו מגעים, ומהם לאסוף מידע על ההרגלים שלו, הצרכים שלו ולהתאים את השיווק לכך.
אין יותר התנהגות קבוצתית אלא פרסונלית, אישית.
כמות המידע שניתן לאסוף על המתענינים והלקוחות עצום. מגוון הכלים העומדים לרשות אנשי השיווק עצום, מגוון וגדל מיום ליום. קל ללכת לאיבוד בים האפשרויות והמידע וקיים קושי אמיתי למצוא את הכלים המתאימים לעסק או החברה.
כמו כן, קיים צורך במיון המידע הרב שמצטבר (Big Data), בחירת כלים לעבודה ממגוון עצום של אפשרויות. "צרות של עשירים".
אנשי השיווק היום מתמודדים עם בעית עודף המידע, עודף מערכות שיווק וקושי טכנולוגי.
כאן בדיוק נכנסת "קשר ישיר" לתמונה.
במהלך 10 שנות הפעילות צברנו ידע ונסיון רב בצדדים הטכנולוגים של השיווק. למדנו את עולם שמירת הקשר עם לקוחות במגוון כלים רב, שיפור ביצועים תוך כדי עבודה ושילוב תהליכים שונים להביא להגדלת מכירות..
למדנו לזהות את הקשיים של הלקוח ולבנות לו מערך שיווק שמתאים לצרכים וליכולות שלו.